20. 6. 2025



Každý podnikatel to ví. Nemusí mít vysoké školy na to, aby to poznal. Do obchodu, který není vidět nepůjde nakupovat skoro nikdo, jen ten, kdo náhodou projde kolem a má čas tam mrknout. Samozřejmě, že záleží na sortimentu. Spousta podnikatelů zpočátku nemělo peníze na drahé reklamy, a proto využilo možnosti mít ji takřka zadarmo. Tomu se říká PPC Profits a to proto, že PPC vydělává peníze. Je to klasická reklama, ale s obrovskou výhodou toho, že se za její umístění neplatí. Teprve až na ni někdo klikne, začne se účtovat, a to tím způsobem, že se stále platí jen za klik. Tedy, pokud nikdo nekliká, neplatí se nic, ale tím pádem se také nezvýší díky ní tržba. Sice se to ještě nikdy nestalo, ale napsat se to musí, protože i to je alternativa. Mizivá možnost, ale co kdyby.

webový vyhledávač

Někteří obchodníci či ti, kteří nabízejí nějaké služby tento styl reklamy používají neustále a jsou spokojeni. Vědí, že tohle jim udržuje tržbu na patřičné výši, samozřejmě, že i s prodejním webem, tedy e shopem, který musí také fungovat, jak má. Především musí být pořádně vidět. Co to znamená v praxi?

zkratka v monitoru

Jistě jste již někdy něco nakupovali nebo hledali přes vyhledávač, tedy přes to políčko, co je nahoře v prohlížeči. Potom tedy také víte, že po zadání klíčového slova, nebo slov se objeví výsledky pěkně seřazené pod sebou. Kdo potřebuje, klikne pochopitelně na ten první. Proč také hledat dále. Maximálně pak ještě postoupí na druhé a třetí pole, popřípadě další, pokud mu první či další výsledek nevyhovuje. Takže pokud má podnikatel web někde dole, kam už nikdo skoro ani nepřijde, tak toho zase tak moc neprodá. Takový člověk by pak měl zjistit co je to SEO Olomouc. Zde totiž dokážou právě přes to SEO zařídit vše tak, aby se jeho firma, respektive její prodejní web octil nahoře mezi prvními. Tím pádem bude viditelný a více navštěvovaný.